Kumbang & Bunga

Mar 19, 2009

- - -wireless vs broadband- - -

...hr ni, aku xder kelas...
...kelas aku kan 2 hr jer seminggu...
...sgt seronok, tp sem depan xtau la pulak cmnerrr...



...ini kat pantry...
...ader kerusi rotan segalaaa...
...bukan nk tunjuk cincin di jari 2 eihhh...
...im still single but not available...
...ngeeee, ntah paper jer kn...
...hahahaha...


...urrmmm, sejak dua menjak ni kannn...
...aku on9 guna wireless sajeeerrrrr...
...naper aku xguna broadband aku???...
...sebab broadband 2 bengongggggg...
...bila connect jerrr, lepas 2,3 minit nnt disconnect...
...duhhhh, lama2 aku bengang...
...aku rasa mcm dah xnk guna broadband jer laaa...
...sbb aper aku nk kene gune broadband???...
...org lain bleh jer g pantry nk dptkn wireless...
...entahhhlaaahhhh...
...aku masih tgh pikir2 i haaaaaa...
...kalo dah xgune, xpyhla ayah aku buang duit tiap2 bulan nk byr bill broadband ni haaa...
...dah laaa aku pakai mxs...
...mahal giler melampauuuuu...
...haaa, ni pn aku on9 pakai wireless jerrr...
...duk dlm bilik lg tau...
...dah xperlu pergi pantry lg okeeeyyyyy...
...bagus sekaliiiiiiii...


...siapakahhh dia????...
...=)...
...kat dlm bilik kuliah 2/7...
...tgk muka dia, serius jerr kan...
...dia ni salahseorg yg happy gilooo bile wireless dah dpt di bilik...
...jgn maraaa aaaaa...




...

No comments: