Kumbang & Bunga

Mar 15, 2009

- - -en3 dah basi- - -

...citer dah lama dahhhh...
...tp baru nk update...

...hr 2, kolej aku ader wat perarakan...
...perarakan aper tau, perarakan maulidur rasul...
...kitorang berbaris mcm kawad 2, tp bukan nk kawad pn...
...jalan2 jer segerombolan 2, ikut kolej masing2...
...kitorang jalaaaan dr kolej sampai masjid besar(lupe nama masjid 2 per)...
...sepanjang jalan 2, kitorang selawat n berzanji...
...ni kira mcm pertandingan laaa...
...tp kolej kitorang kalah...
...so malas la citer lebih2...hahahaha...

...hr 2 kitorang pakai sedondon, warna hijau...
...tudung putih n kasut bertutup...
...WAJIB tauuu...
...urrrmmm, dah nama wajib, mestilah aku pn skali kene pakai tudung...
...kelam kabut jugak laaa pg 2 nk bersiap...



...pas2 xtau dah nk ckp per lg...
...dah xder idea, sbb aku balik bilik jap...
...sbb perut wat hal...
...selamat kolej aku paling dekat skali...
...aku bukan setakat g toilet jerrr...
...bleh pulak aku balik, sambung tido japppp...
...hahahahaha, selamat cik ungu msj, suh dtg mkn...
...kalo x melepas dpt mkn free...(ini bukan niat asal tau, percayalah)...
...=)...

...tgk pic kat blog ezzah pn ader gak...


...muka cm baru bangun tido jer...
...tudung aku paling pelik skali antara kawan2...
...anak tudung 2, cm dah nk tutup dahi dah haaa...
...ezzah ckp, org johor pakai mcm ni...
...aku pn xtau laaa...


...pic ni, xnmpk anak tudung aku sgt kn...
...rasanyer lg elok mcm ni...
...xper2, akan cuber lagi pakai lebih elok pas ni...


...tp bila????...

...aku xsuka pic ni...
...kegemukan aku terserlah...
...hahahaha, padahal mmg gemuk pn...
...tepek la gak, xkn nk letak pic y cntik jerrr...



...xderla cantik, tp y okey laaa...
...pic xokey, pn letak laaa...
...cehhhh...

...haaalaaaa, nnt dlm pic jer cntik watper...



...nota kaki : aku bukan curi tulang, tp xder customer laaa...




...

No comments: