Kumbang & Bunga

Mar 12, 2009

- - -karaoke- - -

...hr 2, lepas mkn and solat sumer, kitorang g karaoke...
...hurmmm, aku ni, kat kL, karaoke pn xpernah tau...
...aderlah member ajak g redbox lepak kat ci2, tp aku xnk...
...aku segan la nk nyanyi2 nie...

...sekali tahun lepas, aku ngan member2 g lepas tension tym final exam 2...
...kitorang lepas main bowling, g karaoke...
...mula2 aku segan, tp try la sekali, 1 lagu RM1 jer...
...yerlaaa, karaoke jamban jer yg ader kat JITRA MALL 2 haa...
...alaaa, kalo ader mahal2 pn, xkosee aku nk g tau...
...lepas try2, terus rasa best tau...
...tambah la lg 1 lg...

...so dr si2 la aku try karaoke2 ni...
...seecond tym aku g, g ngan Ceha, Bella n Kak Ain hr 2...
...tp amik 1 lagu jer, Kak Ain jer yg 2 lagu...
...urmm, naper amik 1 lg?, sebab kami agak budget disitu...
...harusslahh membudget, sbb dah bnyk dah kuar duit hr 2...hihiii
...kitorang sume pilih lagu elyana nk nyanyi...
...aku pilih lagu kalis rindu...
...ceha lagu molek...
...bella lagu satellit...
...kak ain jer pilih nicky astria ngan ziana zain...(dahsyat gak la kak ain ni)
...kak ain lagu mengapa dengan dingin...


...haaaa, cuber tgk, semangat x kak ain nyanyi...
...ternganga mulut kak ain...
...heheeee...



...artis ke2...
...husshhh, mulut bella, bersungguh2 dia nyanyi...
...tp cik nab ni mmg sume dia wat bersungguh2...
...haaa, cik nab nama bella gak, Bella lbih glamour cikit laaa...



...empunyer blog...
...gambar aku harus ader gak ehh...
...syik aku jer snap pic dorg...



...me n Ceha...
...tym ni kitorang dah hbis nyanyi dah...
(muka2 kepuasan selepas menjerit dan melalak)
...kak ain ngah nyanyi lagu dingin...
...kami semua hanya menjadi penyanyi latar...


...sgt enjoy la berkaraoke wpun hanya karaoke jamban...



...lepas karaoke, kitorang balik...
...tym 2 hujan lebat selebat-lebatnyer...
...tunggu la reda baru kitorang kuar dr mall 2...
...tunggu bus agak lama gak laaa...
...hissshhh, gerammnyer aku...
...yelahhh, tunggu lama gileerrr...
...pas2 bus sampai, aku ni berebut2 nk naik...
...nasib baik bus 2 xlanggar aku tau...
...dah rebut2 pn xdpt duduk gak...
...bas HBR(hanya bus rosak) xgunaaa betul...
...tersemput2 nk sampai ke UUM 2...
...dah sampai changlun baru leh duduk...
...aku xleh tido dlm bus 2...
...tp cik Ceha ngan Bella 2, ciap tido tersengguk-sengguk...
...lawakkk jer aku tgk ceha dr belakang...
...yelahhh, hampir2 nk tersandar kat bahu guyz kat sebelah...
...kalo tersandar maluuu taauuuu...
...selamat laaa ceha terhantuk belakang kusi 2 jerrr...
...hahahahaaaaaa...(aku gelakkan ceha puas2)





...aku ngan Kak Ain yg terpaksa berdiri...


...bus yg sesak mcm tin sadin...
...bahaya kn weyhhh...


...bus HBR mmg bengggoonngggg...



.

No comments: