Kumbang & Bunga

Mar 8, 2009

- - -my litle sis- - -

...kali ni aku nk tayang pic adik aku yg kecik skali...
...xsangka dulu dia tembam gilerrr...
...dia kuat minum susu, skali berhenti n xminum2 terus...
...haaa, ni laaa hasilnyerrr...

...1st pic...

...dia ni kalo senyum mmg pelik ckit...
...ni sumer kesan daripada kak cik nyer yg mengatakan adik senyum tutupla gigi 2...
...sooo, tgkla pic adik aku ni, bibir nyer jd ntah paper...


...2nd pic...
...xblehh blah, rupe gangster habis...

...pic ni, dia senyum pn mcm 2 gak...
...xcomel la mcm ni dik...
...kak cik la ni, gigi dia sorg yg teruk terlebih, hbis dia suruh org senyum tutup mulut...
...kalo cik shikin 2 pulak, xreti senyum xnmpak gigi...
...mesti nak nmpakkan kecantikkan gigi dia 2...
...hahaha...


...3rd pic...
...senyum dah okey cikit...

...dia pakai legging jer tau ngan baju 2...
...kitorang suh pakai jeans, dia xnk...
...eleeehhhh, taulaa peha dah cantik...
...xbesar mcm peha kakak dia...(aku la 2, aku sorang jer yg ader peha besar ni)


...4th pic...


...hahaha, bergaya habis lah 2...
...adik sajer jer tonggekkan butt kan...
...kocik2 dah pandai ehhh...
...saper ajarr???...


...overaaallll, aku rasa pic2 adik aku 2 sangat comelll...
...tina xpyh laa senyum cm 2...
...xpyh dengar ckp kakcik 2...
...senyum cm akak...=)

...lg 1, rantai mainan barbie maner adik amik 2...
...xchantekk...


.

No comments: