Kumbang & Bunga

Mar 26, 2009

- - -kami ke PKU- - -

...hr selasa lepas, aku ngan shikin pergi PKU...
...pku--->PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI...
...tp bukan aku yg sakit...
...aku teman org sakit(shikin) ajer...
...urmmm rasanyer, itu kali ke2 aku pergi PKU selepas sem 1 yg kene buat medical checkup 2...
...pas2 aku xpergi langsung dah sampaila sem ni, selasa lepas shikin ajak pergi...
...sampai2 shikin g kounter pendftaran, utk amik no giliran...
...selamat xramai org...


...aku duduk kat sofa...


...sebab 2 aku duduk kat sofa, sbb ader tv...


...nampak x no kat atas pintu tu...



...ruang menunggu utk pesakit...


...tp aku ngan shikin duk kat sofa sbb konon dpt la tgk tv...
...tp tv jer bukak, mcm org pekak tgk jer, xbleh pasang suara kuat2...



...picture2 organ dalaman yg sempat aku snap sambil tunggu minah 2 kat dlm dentist...


...bahagian telinga...

...jantung...


...paru-paru...



...bahagian badan...


...owhhh, shikin bukan sajer pergi cek sbb dia demam 2 sume, tp g dentist...
...doc gigi ckp, dia baru nak tumbuh gigi yg baru...
...cam budak kecik pulak...
...hehehehe, bukan dia sorg jer, maner2 yg umur lebih kurang 20 han mcm 2, nnt gigi baru nak tumbuh...
...tu yg sakit tu...
...tahan jer la yehhhh...

...ni laa orrg yg sakit 2...

...kitorang pn balik lepas semua ubat dah ambil...
...owhhh, aku sempat timbang berat time 2...
...nak bgtau tp xnak la bgtau...(xbleh2, secret)
...huhuhuuuuu, xsuke xsuke xsuke...
...=p...


...

No comments: