Kumbang & Bunga

Mar 20, 2009

- - -aku suke esok =)- - -

...heheeeee, xsabar nk tunggu esk ni...
...harap2 dia dpt naik bus dgn selamatnyer sampai kesini...




...kenal x nie kaki saper...???...
...cian dia, time ni dia terseliuh...
...hahahaaa, xpasal2 aku tayang kaki mamat ni...
...naper mamat???...
...tgk bulu kaki pn tau kaki lelaki kn...
...aisshhh, aku citer pasal bulu pulak ni naperrr...
...malu jerrr(konon malu)...
...terseliuh2 pn, sok 2 pg main pingpong...blehhh x???...
...degil laaaa...


...hihihi, org yg aku tunggu sampai xsabar tunggu esk 2...

...saper lg...

...bucuk aku laaa...

...yeyeeehhhh...



...ini laaa mamat poyo 2...
...bukan mamat, tp amad lahhh...
...poyo kan...
...bf saper la nih...
...owhhh, kadang2 bucuk aku gedik jugak...
...elehhhhh, budget botak(nk wat surprise slalu xjd)...
...padahal aku dah nmpak dah rambut dia time 3g ptg td...
...dia jer xtau, konon nk surprise la 2...

...sok aku jumpa dia, nk wat2 muka terkejut keer...
...xdoorrr nyerrrr...
...sorry eh bucuk, org dah tau dahhhh...



...bucuk...
...nampak kecik laaa dia ni...
...xsukaaaa...
...mkn la bnyk lg bg gemuk lg...
...padahal, aku yg xkurus2...
...hehehe...



...k laaaa...
...nite blogger...
...sok seharian aku bz...
...bz tahap melampau...
...hahahahaa...
...bukan sebab nk kuar ngan bucuk jer k...
...ader ko-k la di situ...




...nota kaki : ko-k ni menyibik jerrr lahhhhh...
...gerammm aku, terpaksalah aku g ko-k esk, disebabkan ko-k yg last...
...ngeeeee...dushhh33333...


...

No comments: