Kumbang & Bunga

Mar 7, 2009

- - -aper erm2- - -

...ishhhhh, aku marah, dia marah aku balik...
...padahal aku marah2 yang xbaper nk serius pn...
...bukannyer marah yg sebenar...
...padahal, dah 3g, dah nmpak dah muka aku 2 mcm tergedik2...
...waat muka2 yg xbleh blahh...
...xdooo nyo aku nk wat muka2 ala2 gitu kat org lain...
...tp, 2 pn xphm2...
...x ker anda tahu bahawa saya ingin bermanja-manjo...
...xblehhhhkerrrr...
...salahkerrrr...
...kalo aku wat kat org lain mmg la salah okeyyyy...
...tp kat bf sndri...
...ini x, yg dia marah2 balik 2 pahal...
...dah xreti nk pujuk kerrrrrrrrrrrrrr...
...duk kasi msj, erm sekontot mcm 2...
...asal marah jer kasi msj cm2...
...aku pn cm2 la kadang2...
...tp ni aku yg start marah2 sbb__________...
...sbb sajer jer cr sebab kot...
...aku pn dah lupa dah haaa...
...tp aku nk dipujuk...huhuuuuuuuu


...aku rindu sgt2...(tertiberjerrr aku nih)
...giloooo...

No comments: