Kumbang & Bunga

Mar 7, 2009

- - -hijab- - -

...aku tgh mengisi masa yang lapang ni sebenarnyer...
...sambil menuggu wayang sebentar lg...
...xtau la dorang ni nk tgk cite per pulak...
...n samibil2 lapar jugak yerr...

...okey, tajuk en3 pn dah hijab ...
...mestilah sesi menayang gambar aku lg...
...sebab aper hijab, sbb pic aku kali ni aku pakai tudung...
...hahahaha, padahal ini cuti bila ntah tym 2...
...aku ambikk jer pic yg ader dlm hp aku 2...

...wak2 upload pic ni, terupload besar2 pulak...
...hbis sumer yg ader kat muka 2 dah nmpak terang tang tang...


...inilah picture2 aku tym bertudung(sajer2 jer kat umah lg pn)...


...okey, pic ader sedikit blur...


...next...


...pic ni xblur dah...
...warna-warni di muka kelihatan terang benderang...
...gelap jugak la aku ni kan...(ehhh, ko 2 jer yg perasan putih okeyy)
...ader nmpak mcm ibu arini(mutiara) x...
...xpn mcm aliya(isteri untuk suami ku)...



...waaaahaaaaahaaaahaaaa...
...aku xtau kenapa aku nyer tahap perasan mlm ni sgt dahsyattt...
...ngeriii jerr...



.

No comments: