Kumbang & Bunga

Mar 16, 2009

- - -student jugak rupernyerrrr- - -

...pelikkk nyerrr...
...hr ni student yg nk register sumernyer bukan mcm student...
...tp yg pasti, dorg ni bakal cikgu...
...and, ada jugak bakal cikgu yang hensem...
...tp yg hensem 2, mcm bakal uztaz jerrr...
...yg lain, xderlaa sgt, sbb dah tua dah...
...agaknyerrr dah ader anak2 dah kat umah...
...hehehe, sambil bekerja, bleh pulak aku usha2 eikk...
...ish3...
...dorg ni umur cam dah tua2...
...ader yg 35kot...

...cm pelikk jerrr, dorg amik diploma kerrr...
...sbb yg aku nmpak kat u ni, ader la papan tanda yg tulis selamat datang kpd pelajar diploma pendidikan...
...tp xkan laaa dorg amik diploma...
...umur dorg xmcm amik diploma pn...
...aku pn xtau laaaaa...
...maybe amik master untuk nk jd pensyarah kotttt...
...nk tanyerr segannnn...
...maner xsegan, aku ckp 'urrmmm, nk tanyerr???'...
...yg bakal uztaz 2 pulak yg jwp...
...aku segan laaaaa...
...ziela pn berkenan kat uztaz 2...
...=)...


...pas2. dorg nk balik, ader laaa sorg dr kalangan dorg 2...
...dia tanyer 'kejer part time, blaja lg x??'...
...'aar blaja lg'...
...'spm kerrr????'...
...aku ngan ziela torkojutttttt...
...ader kerrr dia ckp kitorg br nk amik spm...
...aku pn jwp'xlaaa, amik degree'...
...'oooo yekerrr, maner nk tau...kami ni baru baper hr kat cini'...
...lawakkkkk laaaaa...
...'corse aperrr'(bakal uztaz 2 tanyer,=D )...
...'finance'...
...'ooooo'...
...'tahun akhir kerr'...
...'xlaaa, baru sem 2'(zeila jwb)...

...issshhhh, jg dorg ingat lain dah lerrr...
...ntah2, mentang2 kitorang baru sem 2 pas2 amik finance pas2 kejer pulak...
...nnt dorg ingat kitorang ni nk cari duit jer, blaja xhabis lg...
...nggeeee...



...

No comments: