Kumbang & Bunga

Mar 15, 2009

- - -aper yang aku buat- - -

...haaaa, hr 2 aku nak ckp per tugas2 aku kn...
...tp kemalasan yang amat laaaaa haaiihhh...
...tugas2 yg aku kene buat sewaktu bekerja...
...jeng jeng jengggggg...

...ok, yg first, dtg, duduk n ciapkn laptop sume...
...dah duduk, dah on laptop, pas2 aku haruslah snap pic aku dulu...
...heheeee, xder laa....1st day excited la cikit...


...aku g kejer pakai bajukurung...
...hr jumaat, baikla cikit...
...yg sebelah xder muka 2, gadis yg curang...=p



...ni laa ziela, cik rama2...
...haaa, ni la tempat kejer kitorang...
...sempoi kan...




...ha, yg orange 2 mestilah aku nyer...
...tgk 2, ziela main hendset jerrr...
...leh g tau big bos ni, curi tulang...



...bila dah on laptop, then kita pasang la card reader ni...
...tabung merah comel 2, tempat letak duit...



...alamak, lupe nk rotate laaa...
...i2la mesin2 photostat yang cangih2belaka...
...bukan floor ni jer yg ader...
...floor lain pn ader gak...



...tgk lebih dekat...
...pn sama, luper nk rotate...




...skrin...
...kan ader skrin kat mechine ni...
...haaa, 2 laa yg ader kat machine 2...
...touch skrin tauu...


...urrrm, tgk gambar mesti cm tanyer2, aper kejer aku...
...kejer aku, duduk goyang kaki, n tunggu org datang tuk topup...
...cmnieee, bila dorg nk photostat or print, dorang kene register...
...print guna wireless...
...copy jer kat mesin 2 haaa...
...register kat counter guna kad matrik...

...saper yg jaga counter????...
...kitoranglaaaaa...

...dorang bila dah topup, nnt nk guna machine 2, dorg touch matric card...
...bkn tounh n go tau...
...tp touch n print or touch n copy...
...mudah sajerrr...
...eceeeehhhhhh...=)

...jgn korg ingat mahal pulak...
...sama jerrrr, sekeping 10sen...
...n mcm biasa, leh buat 2 in 1 ker, 4 in 1 ker...
...maximum yg aku tau, 16 in 1...
...sapeerrr yg kodukut bonur copy 16 in 1 tuuu...
...biji mata dah terkeluar pn, aku rasa xnmpk lg...
...mmg laaa xnmpak kn, saper suruh kuarkan biji mata 2...
...haahahahahaha...
...aku wat lawaaaak, mesti korg xgelak pn...

...haaaa, wak2 aku update ni, second day aku berkerja...
...secondday kerja kitorang dah kene warning tau...
...bkn kene warning ngan bos aka KAK IDA...
...tp kene warning ngan librarian...
...hr biasa, dilarang memakai tracksuit n selipar...
...mesti korg pn xtau kn...
...hr sabtu jer yg bleh pakai unformal ni...




...nota kaki: ibu ngan kakcik, baca la blog kakak ni...
...dah baca senyap2 tau...
...maluuuu ar kalo korg ejek2...
...kalo x, akak tukar url pas2 xgtau dah...


...korg pn mesti malu kalo family korg baca kn...
...kalo x, xperlaaaa...


...

No comments: