Kumbang & Bunga

Mar 25, 2009

- - -ala kadar sajer- - -

...hr ni penat laaaaaaa...

...dah ddpt markah utk management dengan mikroekonomi...

...dua2 mcm xcukup memberansangkan sajerrrr...

...waaaaaaa, sedihnyerrrrr...

...utk mikro,aku xterkilan sgt sebab time buat mmg susah(bukan bermaksud aku xbaca eihh)...

...mmg serius, soalan dia sgt laaa susah...

...lgpun utk mikro, markah yg aku dpt still okey...

...management sajer aku xberapa nak happy...

...aku rasa mcm dah prepare dah time u...

...bila jwb pn aku mcm rasa okey...

...xderlaaa rasa susah tp maybe jawapan yg aku pilih xtepat...

...k laaaaa, xtau laaaa final mcm maner pulak...

...mcm maner laaa result kali nie pulakkkk...

...aku mcm xnampak pn subjek yg aku bleh score A...

...at least aku nak laaa A- kerrrr...

...tengok laaa mcm manerrrr...

...serabut dah ni haaaaaa...

...gud nite...


...

No comments: