Kumbang & Bunga

Mar 7, 2009

- - -aku rinduu n lapar- - -

...okeeyyyy, aku sangat la lapar skunk ni...
...ishhh, padahal baru kul 9 tauuu...
...dah la ptg td aku mkn nasi putih, sup daging ngan telur dadar...
...nyumm nyummm nyummm...
...i2lah favourite aku skunk ni...
...dah 5kali dah mkn rasanyer utk seminggu nie...

...tetiberrr...

...aku teringin nk mkn ni...
...takotou yang aku sgt suke...
...sedappppnyerrrrr...



...aku rindu chicken chop ni...
...jj foodcourt...


...aku rindu chickenchop 2, sebab aper???...
...sebabbbbbb...
...1.tym 2 mesti aku der kat umah, KL...
...2.aku mesti g sana mkn ngan family aku, bucuk or kengkawan aku...
...3.wpun foodcourt tp sedap tauuu!...
...4.dah lah murahhhh...


...nak balikkkkkk...
...sumeorg balik, aku pn nakkkkk...
...tp xblehhhh...(padan muko ko alieya)


.

No comments: