Kumbang & Bunga

Oct 3, 2009

- - -kenangan di rumah anak-anak yatim- - -


...hye semua, hr ni hr ahad...
...mesti ramai yg tido bngun lambat ni...
...lieya dah bgun dah awal lg(sebab nk pg kelas)=p...

...cerita tentang kelamarin...hr jumaat yer...

...lieya n kawan dr biro hal ehwal siswi ada buat program kat rumah anak2 yatim perlis...
...meh layan gambar...


...okey, entry dimulakan dgn picture empunya blogger...(wajib)
...hehee, lieya perlu bertudung sbb protokol minta semua seragam...

...okey, sekali lg muka lieya dgn kwn...

...sampai kat sana pukul4...
...lieya ngan teha bg breafing kat fasi2...

...fasilitator duduk dgn kumpulan masing2...
...nampak lieya tak???...
...lieya duduk kat depan tau, yg tgh pegang mike tu...
...huhuuu, kene bg arahan kat depan...
...masalhnyer, adik2 ni, degil sikit laa, payah nk dgr arahan...

...aktiviti2 luar dewan...
...bakar2 sate...

...gambar kat tepi, lieya tgh tgk budak2 berlatih nasyid, utk perform mlm tu...

...aktiviti beriadah bersama mereka...

...okey, tipu, takde beriadah bersama mereka, tp melihat mereka beriadah sajer yer...=p

...mlm, sesi makan2 bersama adik2...
...tgk kami pakai lawa2 tp jgn tertipu...
...semua kakak2 tak mandi...heheee
...sebab tu kami tak main ngan dorg, nnt berpeluh, habis busyukkk...


...kami jamu mereka, nasi tomato, nasi impit kuah kacang, sate yg bakar sndiri...

...picture2 mereka...


...lieya dgn budak paling bnyk songeh...

...sesi main bunga api...

...akhirnyer, kami berenam...

...seha, bella, shikin,lieya, ezzah, ika...

...anak-anak yatim di perlis...



9 comments:

imHepPie said...

chantekk..bila pakai tudung nmpk cam 1 of my fwen...hik3..

Precious said...

Ehhh, comel nye yg empunya blog ni. Weewitt!!

lieya orange M.I. said...

...imheppie- heee, kwn heppie kot yg cantik...=)

...precious- malu laaa...=p

♥aya♥ said...

sweetnye la minah ni bertudung
tringat zaman skola dulu
hehe

pauhputik said...

aduh jatuh hati plak kat budak yang dekat gambar first tuh.... heheheh

acah je...

cam best je program nie

semoga program camni diperbanyakkan ag...

Redbloodsnow said...

wewiittt...sweet giler ^_^
best jek main bunga api. teringat ngan zaman kanak² org taw..hehe

lieya orange M.I. said...

...dayut- zaman bersekolah yg aku rindu2...huhuuu

lieya orange M.I. said...

...pauhputik- program ni mmg ada tiap2 sem, tp tak selalu dptjoin...=)



...zie- zie mainla sebelum kahwin nnt...
...nnt dah kahwin, malu nak main...=p

Nem0 o0h Nem0 said...

manis jek pakai tudung..

bestkan dpt main bunga api,teringat time kecik2 dulu.. =]