Kumbang & Bunga

Sep 17, 2009

- - -kami berlima sajer- - -

...kami berempat bersama ibu...
...ayah tak ikut, sbb ada meeting..
...semalam pg shopping bj kuung raya kat ampang...


...uhuhuhh, risau aku kot2 tak de yg berkenan or dah habis size...
...dan, alhamdullillah, semua nyer selesai...hihihiii

...tp, untuk bj asiela, adik aku yg ke3 tu, payah cikit laaa...
...dia kecik, br form1...
...baju2 yg ready made tu, semua mcm tak brape nak sesuai sgt...
...utk bj utk dak kecik yg comel2, dia dah takde size...
...bj utk org besar, dia ada size, tp mcm bila dia pakai tak kene dgn usia...
...payah jugak la nak cr bj dia...

...atiena jugak yg dapat, second 1 pulak tu...
...dah beli dah utk dia, tp semalam dia dpt lg...
...bj budak2 pun harga mengalah bj utk org besar...

...ni la budak yg bykbj dia ni...
...snap sambil tunggu kak cik dlm feeting room...


...ibu yg sedikit bingung sbb bj kak cik payah nak cari...
...tgk aku, senang hati dah dpt bj raya ku punyer...

...pastu, nak beli bj kakcik kan lama, jenuh la nak melayan budak kecik ni...
...tugang jg n tukang layan, aiman...
...bj dia tak payah beli, pakai tahun lepas...=p


...nak tgk bj yg aku pilih tak???...
...lebih kurang gitu laa...
...nnt raya br tgk betul2 okey...

...bj kat ampang point murah jugak laaa...
...kalo adik2 bj rm130++, aku mesti la kene lebih...heheee

...aku bukan pilih harga pun ok...
...aku ikut yg maner aku berkenan, sbb aku sedikit memilih bab2 ni...

...apa pun, tq ibu belanja semua ni...

3 comments:

Cikgu Ije said...

waa dah ada baju raya.
ije xde lagik..
uwaaa

bila tah nak g shopping. isk

anN said...

wah! copink raya..hehe

bez2 nye!!.hehe

intan izani said...

selamat hari raya alieya..
moga selamat sampai ke destinasi

;)