Kumbang & Bunga

Sep 14, 2009

- - -betul tak????- - -

...betul ker kalau kita ngumpat kat org, org tu ngumpat kita balik...

...teori aku mengatakan ia benar...
...kadang2 kita tak percaya org yg ngumpat kita tu siapa...


...tak blh tahan ada teori sendiri...heheee=p




...nota kaki: bucuk saya dah sejuk kembali...=) tq semua...


...

6 comments:

aien~s corner said...

haha.. mmg la.. hehe

kite x ngompat owg pn.. owg ngompat kite.. pe kes? hehe pe istilah lieya lak???hehe

lieya orange M.I. said...

...aar, kalau kita tak ngumpat org tu, org tu ngumpak kita jugak...

...istilah lieya, kalau kita ngumpat org, mesti ada org ngumpat kita balik, so baik jgn ngumpat...

bulu said...

yeker dah sejuk...

lieya orange M.I. said...

...bulu ni mmg laaaa...
...sajer jer tau...

panggil aku shEh said...

kalo ngumpat org, mesti boleh rase sket2. hahahaha
sbb nt mesti org tu pndang2 jeling2 kt kite. kan?

btw, betol ke bucuk lieya dah sejuk??
tye lagi skali..

slamat ari raye..

lieya orange M.I. said...

...sheh-selamat hari raya...

...bucuk dia bz, jd dia mcm tension...
...kejap okey, kejap dia jd senang marah2...