Kumbang & Bunga

Sep 2, 2009

- - -dia tak ada susah, dia ada pun susah- - -

...hooorreyyyy...

...wireless kolej aku dah elok...

...pasni senangla nak on9...



...tapi...




...yer, masih ada tapi untuk aku...


...walaupun dah ada wireless, aku tak leh on9 sesajer yer...

...itu sbb ada wireless pun aku susah, tak ada pun susah...

...ingat yer cik alieya...

...awak tu ada mid exam...

...esk ada 2 exam, ptg dan mlm...

...huhuuu...

...minggu depan, hari jumaat, ada 2 exam jugak...

...ibu, doakan akak tau...


...mood sy sekarang adalah untuk...

...ini...

...gud luck utk aku & kengkawan yg ada exam jugak...=D


___________________________________________________________


...budak techik yg aku rindui...puyut...

...adik aku lahhh, siape lg...


...tgk laaa...
...ajak dia amik gambar, tp dia badmood...
...lepas kene sakat, terus dia tersenyum mcm ni ha...


...ni picture time dia badmood...heheee
...tp muka dia mcm ni la petang2 dalam bulan ramadhan ni...=p

...sebab dia puasa, petang2, kerenah dia mcm2...

...6tahun dah puasa...

...akak dulu darjah1 baru puasa dik...

...bagusnyer dia...

4 comments:

panggil aku shEh said...

aha! dah ade yer...

exm mood??
relax n cool~
smoga berjaya!!

Anonymous said...

all de best 4 ur exam...

Redbloodsnow said...

haaa...gud luck for exam ea. psstt..skrg dh ade wireles..pat ler bertengek kat blog zie selalu kan..horeyyy..


:P

lieya orange M.I. said...

...sheh- aar, dah ada...lieya relax sampai pening bnyk tido...hehee

...nemo- tq tq...=D

...zie- aar, pasni leh la pg blog zie selalu...=)