Kumbang & Bunga

Sep 16, 2009

- - -4orang minah rempit- - -

...cerita tentang berbuka di changlun...


...oh, kenapa 4org minah rempit...
..heheeee, sbb kami berempat naik motor ooo...
...aku bawak motor...huhuhuuu

...ade kejadian lawak tau time pg bazar kat changlun tu...
...later la aku update...=)


...gadis2 rempit...=p


...kami bukan rempit betul2 okey...sila jgn percaya...
...aku bawak motor pun tunggang langgang lg...huhuu

...cik kikin n cik ezzah...kikin ngan aku bawa motor...

...cik zeila membonceng cik kikin...

...aku yg serabai dgn cik zeila...

...kami berempat tak sempat berbuka dekat kolej...
...ni semua terjadi ade kaitan dgn adengan lawak tu jugak...heheee

...laksam...
...menu terakhir aku untuk berbuka di perantauan...(merantau la sgt)...=p


...entry tiada penutup...

...

No comments: