Kumbang & Bunga

Sep 12, 2009

- - -beberapa hari ini- - -

...dia...







...kenapa dia suka buat mcm ni...




...saat-saat mcm ni...





...kejamnyer bukan sekejab, tp lama...





...melayan aku sesuka hati...




...nak call, tp taknak ckp...






...nak msj tp msj mcm tak suka jer diri ini...






...aku tau dia ego...






...tp, tak tahu ker dia, per yg dia buat buat aku sedih...






...tak segembira selalu...







...sedih...







...air mata begitu murah sekali...





...kenapa aku tak kuat...






...aku tak blh nak buat diri ni mcm tak da aper2 berlaku...





...tidak fikir ker dia aku nak exam...





...walhal dia pun exam...





...naper taknak tamatkan benda ni cepat2...






...dia mesti tau yg aku perlukan dia...





...selalu...







...jgn la layan aku mcm ni...







...we need each other...



...remember that...







...cepatlahhhhh...




...tamatkan semua ni...










...love u...

13 comments:

ezzah_puteri said...

haisyooo..cedih la....=(

lieya orange M.I. said...

...ehhhh, kamu pulak yg sedih yerrr...huhuuu

iLhAm_bEcKs said...

errr...
nO kumenn..
skjap je 2..
nnt elok la 2..
tknan kOt..
sbar lah ye..
psti die akn lmbut kmbali..

ber_uwang said...

kenapa ni..
peksa dulu baru sedih erk

lieya orange M.I. said...

...ilham- aikkk, tak balik lg ker...ingat dah balik...=)
...btw, thankz...
...mmg kene tunggu dia lembut pun...

lieya orange M.I. said...

...wang- sedih sbb dia buat mcm ni...
...cube dia tak bercakap, tak diam jer camtu...huhuu

miss zeila said...

cian kamu..sabar ek..

aien~s corner said...

ehem.. hehe

Nem0 o0h Nem0 said...

nape ni babe? myb dia bz tu,jgn pk bukan2 la.. pk pasal exam tu k! all de best babe!

lieya orange M.I. said...

...zeila, yerrr, kita dah sabar bnyk dah ni...

...aien- ehem ehem...=p


...nemo- okey babe...tq so much...

lieya orange M.I. said...

...tq yer semua...
...kami dah berbaik semula...

...dia tu tension terlebihhhhh...
...huhuuuhuu...

♥aya♥ said...

bestnye..hmmmm
=(

lieya orange M.I. said...

...oittt dayah, awat sedih semcm ni...