Kumbang & Bunga

Jul 3, 2009

- - -sayang semuanya- - -

...hyeeeee...
...huhuuu, dah lama tak bukak blog ni haaaa...
...laptop rosak laaa, stremyx tak blh connect laaa, sumer nyer laaaa...dush3
...ini pun, aku lepak cc jap...ada kerja yg kena buat...



...hari ni mmg sedih sgt2...
...aku nak kene balik UUM dah...
...dah kene jauh2 ngan family...bila lg dapat balik ni, tak tau laaa...
...bucuk pulak, nak kene pergi melaka sambung belajar kat uitm melaka pulak...
...aku ke utara, dia ke selatan...=((


...aku nak...
...say bye bye...

...to...

...my family...
...my bucuk...
...my frenzzz...
...my house...
...kuala lumpur...

...ayah, thankz beli mcm2 utk kakak...
...ibu, selamat ganti puasa yerr, semoga diet berjaya...=D
...bucuk, belajar rajin2 yerrr, dont give up...nnt raya kita jumpa k...
...aiman yg nak pg politeknik behrang, jgn selalu nak balik, rajin2 bljar...
...asiela, jgn asyik tgk tv jer...
...atiena, jgn asyik ponteng school jer...

...yg lain2 semua aku bawak balik...=D

...bantal busuk wajib...=p
...laptop aku...mestilah bwkkn, so blh la update kat sana nnt...
...beny n charlie...
...selimut...

...kalo takda benda2 nie, susah gak la aku nak hidup kat kolej nnt...
...kang tak bleh tido pulak kang...(gedikkzzz)
...

4 comments:

CikYana(",) said...

huahuahua
nk lik da ke?

will miss u lieya

azra said...

hohoh..sabo ngan dugaan!!
=)
commnt blog saya eyh!!

lieya orange M.I. said...

...cik yana- aar laaa, lieya dah balik dah...huhuuuu, sedikit sedih lorhhh...


...azra- okey...=p

RiEz said...

wahhh akak dolu2 tinggal kan perak sebab blajo kat KL