Kumbang & Bunga

Jul 8, 2009

- - -owh tapak kaki- - -

...hari ni 1st time utk sem baru ni, pg kelas naik bus...



...sekaliiiiiiiiiiii...


...tidakkkkkk, tapak kaki akuuuuuuuu...


...huhuuuuu, pedihnyerrrrr, nak jalan sakitttt denyut2...
...tp aku tahan jerrrr, jalan pun dah tak tuncit2 lg...hehee
...bak kata ibu aku 'jauh dari perut'...


____________________________________________________________________

...org tua2 atau org dulu2 selalu kata

...'jauh dari perut'...kalau ada luka ape2 kan...

...maknanye...
...tak bahaya pun...
...or...
...tak mati pun...

...sebab...

...luka tu jauh dari perut...heheee
...so, dekat ngan perut jer bahaya...

...kalau luka kesan cubit sebab nakal kat sekolah boleh mati ker...
...???????...heheee=D


...


7 comments:

aien~s corner said...

npe ni? ish2 jaga lek lok luka 2 wlu luka kcik k..
take cre...

lucky said...

adesss... cm sgt sket jek tgk.. smoga cpt smbuh.. huu.. :)

nofeel said...

salam...
sakit ke ni..
cam x je.. huhu..
semoga parut cpt hilang..
tidak hilang ayu kat kaki..
ye ke.. hehe..

Afzainizam said...

salamn singah ke blog kami sila tingalkan komen http://firestartingautomobil.blogspot.com/

lieya orange M.I. said...

...ain- luka tu kene besi pintu bus...dah letak minyak gamat dah...

...lucky- tq yer...=D

...nofeel- kalau tak hilang, kaki dah tak ayu...yekerrr???
...ishhhh tapak kaki jer pun...
...pedih laaa...kira sakit la tu kan...

@xiM said...

salam kenal

lieya orange M.I. said...

....salam kenal juga axim...