Kumbang & Bunga

Jul 4, 2009

- - -welcome- - -

...SELAMAT DATANG cik lieya oiii...

...kikiki, welcome utk aku sendiri yerrrr...
...kerana telah selamat sampai ke kolej petronas di UUM yg jauh melampau ni...


...kenangan malam terakhir aku di luar rumah...

...nak tunjuk bilik aku kat atas, tp taknampak pun...hihi

...aku sampai ptg td...
...bilik aku dah siap dah aku kemas...
...cantik jugak la bilik aku ngan cik ungu...=D


...haaaaa, ni laaa sport shoe baru aku...
...power...

...yg penting barangan malaysia yer...=)

...ibu beli baru ptg td, sbb aku memang takda sportshoe kat cini...
...so, dah ada kasut, blh laaaa selalu jogging...
...heheee, blh laaa???, mcm tak blh jer...=p...


...semoga aku ada rasa nak pergi jog eihhh...



...

3 comments:

azra said...

jogging??
chayok2!

Nem0 o0h Nem0 said...

tu da de kasut leh la gie jog selalu kan? =)

lieya orange M.I. said...

...azra- tq tq...hehee=)


...nemo- kasut menjadi pembawa semangat...=D