Kumbang & Bunga

Jul 15, 2009

- - -tiada masa, tak cukup masa- - -

...hyeeee...
...hari ni ada kelas, tp time rehat ni, aku duk pikir2 nak watper...
...so, ada 1jam1/2 ni free, aku update la kejap...sempat kan...heeee=D

...sekarangkan minggu ke2 kat sem3 ni...
...hurmm, time2 mcm ni, lecterur pun pulun la bg assignment kat student...
...soooooo. aku sgtla cuak sbb, mcm takde masa nak buat itu, ini...
...kadang2, rasa tak cukup masa nak buat semua assignment ni...

...tau takberapa bnyk assignment aku???????...

...haaaa, setakat ni la kan, aku ada 7 assignment...
...sila boldkan setakat ini...
..akan dtg aku tak taulaaa...


...oh sekarang aku sgt laaa busy...
...mmg kalau aku on9 pun, duk cari la journal2 nak wat assignment...
...hurmmm, mmg mencabar la sem ni...
...mmg bnyk gilaaa assignment...

...maybe blog aku ni tidak akan terusik buat sementara...
...tp aku ttp gak baca blog2 siapa yg update...
...heheee, biasalaaaa, sambil menyelam, minum air...
...jadinya, sambil cr bahan assignment, sambil baca blog2 blogger yg mengupdate...

...ehhh, jadual assignment tu dibuat bukan sbb aku nak buat...
...tp sbb di suruh oooo...
...bucuk ngada2 suruh aku buat, nnt tampal kat dinding...
...aku pun buatlaa, kalau tak, tak kuasa...heheee


...

3 comments:

Anonymous said...

wahh...
bz pon ley on9!!
ahahaha
bgoz!!=)

Anonymous said...

buat assigment la best,
study smart k!

lieya orange M.I. said...

...azra- heheee, mmg ar...
...on9 tu kewajipan kat cini...=)

...nemo- bnyk sgt, rasa penat laa, lg1 susah jugak bila bnyk2 ni...