Kumbang & Bunga

Jul 9, 2009

- - -U2- - -

...mauning semua...
...hari ni kelas ptg...pukul2...
...wpun kelas ptg, aku ttp bangun awal, (pukul 9 tu kira awal la kan) hehee=D...

...okeyyyy, cerita pasal U2...
...b4 this, aku tak pernah dgr pun...
...jom tgk ape tu U2...

...heheeee...
...berangan konon2 model U2...
...owhhh tak layak yerrr, model MR MUSCLE blh la...
...'malunyerrr'...=p


...haaa, ni laaa U2...


...my new watch...
...di beli oleh ayah...
...huhuuuu, tQ ayah...


...sebab ape aku beli jam tgn baru...
...sebab yg lama punyer dah rosak...
...sebab ape rosak...
...sebab hari tu pg sunway lagoon mandi pakai jam...
...haihhhh, berapa bnyk sebab daaaaa...


...urmmm, aku baru tau barand U2 ni time beli jam ni...
...yerlahhh, lama ooo aku tak beli jam...
...last jam aku pakai, ELLE watch since aku form3...(yg rosak tu laa)
...skunk aku dah 20, so jam tu 5thn camtu laa...

...haaa, ni lg satu...
...saper yg jam dia, tulis water resistant...
...haaa, water rsistant ni mcm, kalo nak basuh tgn ker, basuh pinggan ker, blh laaa dia thn...
...cube bwk masuk dlm mandi pool, cornfirm, jd mcm jam aku...
...rosakkk jadinyer...

...so, my new watch U2, yg aku tak pernah dgr pun selama ni...
...still water resistant, tp mcm aku ckp, tak blh bwk masuk dlm pool, cornfirm tak thn...
...harga, rm199 tp dpt diskaun rm169...bukan aku bayar, ayah aku belikan eih...
...lg 1, jam ni, all stainless steel, maknenye takkan hilang warna jam ni mcm jam aku yg lama...

...abaikan tgn yg gelap melap tu eih...
...jam n cincin, sama2 stainless steel...
...bestttt laaa...
...tahan lama, sbb warna takkan hilang...
...tinggal lagi, kalau calar balar, mesti laa, tp pandai2 la jaga yer cik alieya...


...nota kaki: aku hanyalah student yg tidak layak pakai jam RM200 ke atas yer...
...ayah aku kata, tak sesuai utk student yg belum graduate lg cam aku...
...tp takperrr, tunggu aku dah kerja...
...teringin jugak nak merasa pakai OMEGA cam ibu aku...=D
...ohhhh, berangan tinggi nyyerrr...heheeee

...

7 comments:

hysman said...

jam ku hanya rm19.90 ajo haa..
Q&Q..hehe
tahan lame,boleh masok pool lg dehh!!

lucky said...

waaa... chantekss....
jeles2.. hee.. :)

lieya orange M.I. said...

...hysman- owhh, Q&Q tu bf sy nyer jam yer...heheeee...
...baguslaa laki pakai jam tu...=p


...lucky- huhuuuu, jgn la jeles...=D

IxoR@ said...

Harga tak penting...

Yang penting, hati dah berkenan...cantik dipandang mata!

lieya orange M.I. said...

...tul tu sis...
...janji bila pakai rasa bahagia...
...cewahhh, bhgaia...hehee=)

Jay said...

hoho.. baru 5 tahun jer jam cik lieya yg dah rosak tu.. jay punye brand SEIKO 5 dah berusia 50 tahun dah... ader org offer nk beli... huhuhu... jam pemberian atuk jay... dier beli mase umo dier 20, skrg dah 70 lebih da umo atuk jay... hikhikhik...

lieya orange M.I. said...

...jay-waaaa, lamanyerrr...
...seiko jepun mari kan...
...engine jepun mmg bagu ooo utk jam ni...