Kumbang & Bunga

Jul 18, 2009

- - -H1N1- - -

...gghhhrrrrr...
...waaaa, tak sukanyer situasi ni...
...slalu kalo demam, tak makan ubat, dah senang dah nak baik...
...ni dah nak 5hr aku duk berhingus, n batuk jer...
...nasib biaik demam dah elok cikit...

...hr ahad ni, baru ingat nak pg PKU(pusat kesihatan universiti)...
...H1N1 kah????...
...room8 aku selambaer jer kata aku ni H1N1...
...oihhh, tak dak laaa...
...kalau tak, semua 1geng aku dah demam sama cam aku...
...mintak di jauhkan lahhh...

...mmg kat UUM ni dah ada H1N1 tp depa semua tak gembar gemburkan...

...yerlahhh, UITM lendu yg tak da foreigner tu pun, dah tutup sebb H1N1...
...inikan UUM yg beribu2 foreigner ni...
...china, siam, somalia, arab, afrika, semua ada...
...mat2 salleh jer tak brape nak ramai sgt...


...nota kaki: ibu, sok akak pg PKU, nnt akak mkn la ubat yer...
...panadol akak susah la nak telan...huhuuu


...

7 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

baik gie check.. penyakti merbhya tu.. harap2 tak teruk!

tkcr

lieya orange M.I. said...

...nemo- tQ yooo...
...aku dah sihat dah...
...takdanyer H1N1...=D

lieya orange M.I. said...
This comment has been removed by the author.
Lady Dyla said...

Klu ko H1N1... aku haram xkan jmpa si shikin tu

lieya orange M.I. said...

...hihiii, ishhh, tak laa...
...aku bukan laaa, demam aku dah baik dah...
...mmg bukan laaa...
...ko still selamat dtg cini tau...

ammar said...

hahaha..
ada h1n1 ker..
rajin la minum air.
minum air secawan dalam sejam k..
itulah ubat yang terbaik..
biar sampai kencing jd putih..
nasihat dari doktor ammar..
walaupun x der kelayakan..
hehehehe........

lieya orange M.I. said...

...baik lah doctor ammar...
...dah baik dah pun...

...doctor bucuk yg merawat...=)