Kumbang & Bunga

Jul 27, 2009

- - -B*B* nyer virus- - -

...mauning semua...
...hari ni, aku bangun pg tau...
...6.51 am dah bngun...
...nak tau tak sebab aper...



||||||||||

||||||||

||||||

||||

||

|

...heheehe...(blh gelak lg eik)
...sebab B*B* tgh syok kejar kitorang kat cini...

...yeeahhhhhh..
...aku suka, bukan sbb aku kene wabak ni yer...

...tp...



...UUM dah bg cuti yer...
...so, aku cuti seminggu...

...yahoooooooooo...


...see, muka happy dpt cuti...nampak tak aku senyum??...=p
...time pakai ni, nampak pelik jer...
...bukan sebab ape, sebab terlupa nak tutup hidung...=D


...ni baru betul...tutup hidung semua...
...pakai biar la tutup hidung skali...
...wpun H1N1 di jangkiti oleh airliur...



...dan...



...aku akan balik kejap lg...
...bus aku pukul 10 pg...


...alhamdullillah...
...aku dpt jugak tiket bus...
...sbb, tiket dah habis tau...



...cerita benar,tak tipu...(lawak utk aku, bukan utk mereka)=D
...roommate aku, n ezzah tahan bus pukul 6.55 pg...
...heheeheee...
...bersemangat wooooo...
...tp dorang naik bus awam...
...so kebanyakan dorang yg naik bus awam, mmg tahan bus pg2 buta...
...sbb dorang taknak sesak or maybe mmg jenis nak balik awal2 benor kot...
...nasib tak keluar lepas subuh...
...heheeeheee...



...

6 comments:

naqiubex said...

Ho.. bangun lambat hampir terlepas subuh...

ps: saya pun tak sangka saya baca novel.

IxoR@ said...

lieya...senyum panjang nampak!

korang warga UUM, suka la tu....ambil kesempatan cuti lagi dan cuti lagi....

;D

take care tau...

Dana Telecom said...

Selamat cuti. :)

lieya orange M.I. said...

...naqiu- heheee, terlamabt=p

...sis- best tau sis, dah lama tak balik umah...huhuuu

...danatelco- tq2, cuti2 happy

ije said...

happy holiday! ahha. x aci tol~

bulu said...

bgus la bangun awal pagi..
hehe..
leh wat sarapan..
red bean and scramble egg..
amalkan bugn pagi selalu..
awet muda la katakan..
baca buku pun boleh..