Kumbang & Bunga

Jan 29, 2010

- - -mengapa begini jadinya- - -

...kami ada persamaan...

...lieya sedih mcm kucing ni...


...tp kucing ni wpun sedih tetap comelkan...
dan
...lieya tak seputih dan secomel kucing ni...
*takkan laaa nak comel mcm kucing kan*


...what so ever...


lieya rasa

sedih
rindu
penat
takut
~
~
~
~
~
~
lapar pun ada!
&*%#@%!

23 comments:

Aidi-Safuan said...

aihh..napa nih lieya? sedih jer. makan2~

sharamli said...

lieya..makan je..xnak sedih2 sebab terpaksa tahan lapar nak diet...

:)

lieya orange M.I. said...

...laaa...sumer cam salah phm jer...huhuuuu...lieya dah mkn dah...tp bila mood sedih, mesti perut sekali sedih...=p thankz a lot...=)

etomyam said...

kiut..suka kucing tapi ada athsma, x leh pehang lam2..hehe

ada.m0khtar said...

kenapa ni??

saypOOL rafhtello said...

jom melantak..mesti tension smeua hilang... =)

saya_arief said...

salam..
awat cdih2..?

maisyara Pot! Pot! said...

chill lorr.. tamo sedeyh2..

smile always!:)

Pocket said...

sedih dan lapar adalah tanda tanda anda sedang blues, sila jauhkan diri dari lagu sedih:)

kucing tu biar betul sedih?
Ker diCGI kan bg nampak sedih?
:D
heheheh

Si budak Aboi said...

pi mam ok !

touyakaruma said...

Hurmmmmmm ku terfikir , siapakah lagi comel anda atau kucing ?

panggil aku shEh said...

y darling? p makan skang jugak! (berupa arahan) ngeheheh~

f is fikah said...

itu la cik lieya..
F mule2 nampak kucen ni, dah pikir, 'mesti wat muke kecian sebab lapar..'
hehe..
jom pi makan..
F blanje, cik lieya bayar okie??

lieya orange M.I. said...

...ada.mpkhtar- kerja banyk , jd tak keruan...=(
...dah laa exam junaat ni...huhuu

lieya orange M.I. said...

...sayp00l- haisshhh, kalau kurus cam kamu nak melantak kul 12mlm, takper laa...ngengehngehhh


...arief- wasalam...sedih ngan saimen berlambak plus mid exam...cam bnyk sgt kerja lorhhh


...maisara- thankz....=)

lieya orange M.I. said...

...pocket- thankz...urmmm, mane lieya tau edit2 picture cam pocket...tu sume dr mr.google sajor...=p


...aboi- heheee, makan mlm2 tak elok...ni nak p mkn la ni...tgh harinyer...=)

lieya orange M.I. said...

...touya- mestilah kucing yg comelll...huhuuuu


...sheh- yes maam...i mkn tgh hari la ni...=D


...f- lorhhh, ingat tul2 nak belanja...=D

Naz said...

kucing ni npk cam lost jek.. u pun lost ke? chill gal.. :))

Mr. Cuz said...

jangan la kamu bersedih dan ingatlah rakan² mu masih ada di sini..hehe

m-online08 said...

your style your color
http://www.emily.fr.ht
http://e2buy.18k.tw
kitty mobile wall paper download http://www.kitty21.fr.ht

cik EPAL said...

jangan sedih sedih :)

IxoR@ said...

ni penyakit hujung bulan ke?

hehehehe... jgn mareee....

jom sis belanja.. meh dtg sini meh...

;D

FaTiN said...

kenapa sedih2..happy2 kan diri anda!! ^^

cheers~