Kumbang & Bunga

Jan 25, 2010

- - -bila saya jadi minah rempit, saya boleh kurangkan tension- - -

...ini adik saya punye...


WTL8695

...abang dah dapat motor LC dia...
...kakak nya bila??...



...turn lieya bila pulak eik...
...tak dapat kereta, motor pun boleh...
.

...tapi takper, saya seorang anak yg baik mendengar kata...(kan ibu kan)...
...ibu dah kata, insyaallah, masa akan sampai...semua dapat,(kakak,abang, kakcik n adik) cuma cepat atau lambat jer...
...ibu hanya nak saya bersabar...
...mestilah saya sabar...



...sabar jer lah bila asyik dihimpit semasa naik bus...
...nasib badan besar, kalu kecik, dah lenyek...



...naik motor, boleh round2 kalau tension2...
...naik kereta pun, lglah cepat tension hilang...
...tp duit pun cepat hilang...ngehngehngeh...

...

8 comments:

aisha wUtevA!! said...

kite prefer nek moto.
sng smp, and jimat.
dah keje kang baru plan pakai kete. hehe

lieya orange M.I. said...

...aisha-bagus plan tu...=)

mie said...

waa..beshnyer..!
famly belikan transport..

ije said...

bek2 ride moto nanti. =)

Pocket said...

apa saja asalkan anda memandu ngan penuh berhati hati nyer ok:D

saypOOL rafhtello said...

bolehah kita merempit sama2...

sharamli said...

nak memb0nceng ngn kamo0 je la...b0leh?heee

pawaka19 said...

shhhhh sila rahsiakan no.plate motor tu...