Kumbang & Bunga

Jun 11, 2009

- - -mali's corner- - -

...mali's corner...

...wahhhh, mali's dah bukak kedai baru...
...hehehe, aku jakun sebentar...
...yerlahhh, aku baru tau bila aku balik kl hari tu...
...tp 2minggulepas baru dpt pg, 1st time...
...lepak ngan bucuk mlm tu, sebab aku nak balik kg dah esoknyerrr...
...jd ada alasan kuat sikit la nak keluar mlm tu...

...aku mkn char kuey teow, okeylaaa...
...tp mcm mali's bunga raya lg sedap jerrr...
...nasi lemak dia...

...dah ada tisu sendiri...
...cayalahhhh...



...yg paling best...
...teh ais dia sedap weyhhhh...
...tgk warna pun dah tau tau...













...nota kaki: huhuhu, dah nak kene balik uum...

5 comments:

.fatin nabila. said...

gile sedap char kuey teow.
mencari, xjumpa² ..

IxoR@ said...

kat mana lokasi mali's corner tu lieya?

Nem0 o0h Nem0 said...

kat mane lokasi tu babe? nk jugak tau..

lieya shayunk said...

aii lieya...jalan2 cari mkn ke...x ajak lieya pn...huhu....sedapnyer...;p

lieya orange M.I. said...

...fatin- kat area gombak, serius bnyk gilee kedai jual charkuey teow...

...sis ixora n nemo- kedai dia kat danau kota tau...yg uptown ibu kota tu, dekat laaa kat situ...

...lieya- huhuuu, charkueyteow mmg sedap...nnt blh la jalan sama2...

=)