Kumbang & Bunga

Jun 22, 2009

- - -layankan sajer- - -

...owhhh, com2 ni, kalo mlm2 dah takde cerita nak buat, dah habis cerita nak diborak, jd mcm tak tau nak wat aper...
...pastu terpikir, urmmmm, nak snap pic laaa...
...nak hantar kat bucuk, sbb dia dah rindu(betul kan bucuk rindu kan??)...

...nak hantar, kene la yg muka okey2...
...or dlm erti kata lain, kene la yg comel2 cikit, tak cantik, comel pun jd la kan...
...aku pilih pic atas ni, yg ni paling aku puas hati...


...eh, nape aku tergelak ni???...



...tetibe rasa nak gedik2 lama sikit...
...drpd tak da kerja nak buat, baik aku berangan2 jap...

...sesi gedik2 + berangan sebentar bersama alieya...

...aku berangan jd mak datin...owhhh, trakbleh blah kan...=D



...datin alieya...



...nota kaki: huhuuu, jgn menyampah okey, tak salah nak berangan kejap2 kan??...


.
..

1 comment:

adol said...

wah datin alieya comel la.. huhuhu