Kumbang & Bunga

Jun 17, 2009

- - -B.G.P- - -

...mau lihat lebih dekat??...




...zoom...





...inilah dia...

...haaaa, itulah beriani gam...
...beriani gam ni mmg famouse kat johor...


...B.G.P...
...ape tu eik???????...

...Beriani Gam Putrajaya...
...so tak perlu dtg ke johor nak mkn, dtg jer ke putrajaya...




...atiena dgn teh ais aku punye...



...aiman pilih beriani kambing...
...aku pilih beriani ayam masak merah...
...asiela pilih daging...
...ayah pilih kambing...


...semua sedappppp...


...ibu...






...kat dlm periuk tu, nasi dan dalca...





...periuk2 tu pulak, ada mcm2 jenis lauk...

...daging...
...kambing...
...ayam masak merah...
...ayam kampung...
...ayam kuzi...
...lg aper ntah, idak ler aku ingat semua...



...sepinggan nasi, RM11...
...rasa yg lebih hebat drpd nasi beriani kenduri kahwin...


...suasana kedai dia sempoi jer...




...siap ada band tau...
...penyanyi dia, bila nyanyi lg tinggi ker, rendah ker, maintain jer muka dia...
...menyanyi sambil duduk sajer...
...tak perlu diri terbengkok sana sini...



...kaunter dia...






...kedai dia agak tersorak yer...
...aku pun tak ingat dah, mcm mane jalan nak dtg...

...tp bila jumpa signboard ni, haaa, tulah kedainye...masuk jer kiri...



...yg aku tau, dr kedai dia, ada nampak flat warna biru tu...
...see, agak terpencilkan...


...

7 comments:

lucky said...

yummy~~ :)

♥aya♥ said...

minah sorg ni kan..
asik citer psl makann jer
ko salah amek kos kott weh
haha

IxoR@ said...

Adeh! Tak boleh tahan....

Punah la dietku tengok gambar makanan....sedap!

Nem0 o0h Nem0 said...

nasi beriani? yummyyy
aku kalo gie batu paaht,mesti mkn nasi beriani cz kt sana la femes dan sedap..

lieya orange M.I. said...

...lucky- =D nyumy2...

...dayah- huhu, bukan ko sorg berkata begitu...

lieya orange M.I. said...

...sis- aar, lieya pun tewas ngan beriani ni, mkn licin...


...nemo- johor mmg famouse babe ngan beriani, rasanya, itulah tempat asalnya...

HEMY said...

aku tau tempat dia...tp aku dengar mahal tak beragak...so tak pegi