Kumbang & Bunga

Feb 20, 2010

- - -tarik rambut pastu cubit perut sampai lebam hijau nak???- - -



salam

...haaaa, siapa kata saya makin kurus, meh nak cubit perut sampai biru+ungu....
*ehhh ehhh, memang takde orang kata aper2 pun*
so, entry dibawah takde kene mengena ngan repekan2 ni eh...=p



...hari makan seedunia...

...semalam, sebelum balik, lieya sempat makan sup ala thai...
...ada saper2 tau resipi sup ala thai tak?????...

...sup daging...
...telur dadar...
...kangkung belacan...
...udang tepung...
...sambal belacan...
...nasi putih...

...kesedapan yg membuatkan mulut tertutup rapat menahan panahan sup thai ni...


...muka yg tak sabar nak makan...


...orang gelap maner la yg duduk makan sebelah lieya ni...=p

...sambal belacan yg tak sedap sebab lieya tak makan..ngeee...

...makan tak pandang orang dah...

...haaa, amik kau..khusyukkk...

...orang yg snapgambar, sgt kejam sebab dia dah haabis makan, pastu gelakkan lieya...
padahal, nasi lieya dia amik 3sudu tau
...tp dia habis makan dulu....ishhh3


hasilnya
...semua licin...tinggal batang kangkung jer...
nyuummmmnyuummm


...lepas mkn, then balik...kemas2 mandi siap2 nak balik...


...sebelum balik, singgah old town jalan kuching...
*bersama mereka2 yg menghantar lieya ke hentian duta*
so lieya dah ada kat kolej sekarang ni

...siela n ibu...

...kegemukan saya teserlahhhh...
*owhhh, lieya ikut ibu, heheheh*


...haa, ni ibu cover disebalik meja...haha


...bincang aper laahhh dorang ni?&*^$#


...budak banyak cakap...


...suap dia char hor fun, tp mulut lieya yg penuh...
*salah siapa ekk???*


smile=)


...

7 comments:

Aini said...

adoi tak tahan tengok udang goreng tepung yg gebu tuh.. =)

fik-autoz said...

bestnya mkn ala thai..

klakor tgok ekspresi muka adk ko tgh mnum air tuh..hehe,tp sweet..yeah^^.

hanismalik said...

telur dadar tu nampak sedap...hehe

Moon BlooDy Spell said...

sekali lagi diet aku goyah

panggil aku shEh said...

hahahaha best giler makan!
aaaahhhh tape diet tu tinggal jer. mari makan sedunye...

embun d tengah malam said...

hanya terliur tengok kangkung tu

sharamli said...

lieya nampak kurus la..
hak3