Kumbang & Bunga

Feb 22, 2010

- - -exam mood- - -

salam


...sekarang masa dah tak banyak...
...lieya kene kurangkan tido...
...tapi kene banyakkan makan...
heheHE

aktiviti berblogging sampai lebam, tergendala
akan kembali hari jumaat


GOODLUCK kat kawan2 yg ada exam jugak


...eh jap...
...comel jer strepsils ni...

...ohhh, sekarang ni tekak asyik sakit jer...
...pagi2, sakit sampai ke telinga...


...ni ha muka budak sakit...

...demam light2...=(


...notakaki: rasa macam nak ambil MC time periksa jumaat ni, huhuHU...

...

8 comments:

F I T said...

panas sangat kot..tapi kebelakangan ni dah kurang panas kan..hari ni redup je..semalam hujan..apapun cuaca panas ni betul2 wat orang demam a..pening kelape..tak tahan.. :)

embun d tengah malam said...

gud luck ya

kenwooi said...

good luck and all the best =)

kenwooi.com

IyouweBlog.com said...

gune strepsils warna ungu (pling kuat)

take care, get well soon!

Pocket said...

makan manyak manyak utk tenaga nakmenjawab periksa:)
sila kurangkan nasi:D
pasal ngantuuuuttt!!

-eja!- said...

~hah?? sakit ker??
~asal mka cam x skit jer??
~sakit dlm iman ni (ada gya P.Ramlee x?)......
~heheh


~smoga sembuh segera, pastu ley bblogging pai lebam smula,patu akn skit smula...hehe


gud luck in ur exam worait!

Moon BlooDy Spell said...

log out the blog and go tu sleep..
selamat berehat

bulu said...

gudluck to you too..
hehe..
cian dier demam..