Kumbang & Bunga

May 4, 2009

- - -ptg di PD- - -

...entry still lg pasal PD...
...bukan ape, dah upload pic, tp aku save jer...


...ptg tu, aku ngan adik2 aku siap2 nak pergi pool...
...tukar la baju masing2...
...puyut(budak kecik 2) dah siap awal2 lg...
...aku ngan aiman, still baring2 tgk tv...
...best pulak cite ptg 2...
...tp takdpt nak tgk sampai hbs...
...kalo habis, alamatnye sampai ke ptg lerrr...
...dia dah bising suh cpt siap...
...then, kitorang adik beradik pg dulu, parents aku menyusul kemudian...


...happy jer muka dia...
...tak ngantuk ker dik???...


...aiman ngan asiela...
...pic aku, takda sapa nak snap...


...tp xleh jd, mesti amik gak...
...dlm lift pn jd...
...huhuhu, dah laa gelap, blur pulak tu...



...lg skali, aku jugak yg snap pic dorg...



...abg yg tukang tiup float adik aku...
...sbb, dia sorg jer pandai tiup...
...nak suruh aku ngan kakcik, angin dlm bdn dah bnyk keluar, tp bukannyer float 2 membesar pn...



...hahhaha, yg ni aku paksa abg snap pic aku ngan puyut...
...pic lg 2org, ilekkkk, sbb aku dah masuk dulu dlm pool...

...lepas mandi pool, kitorang nak pg beach pulak...
...adik aku yg kecik tu dia taksuka sebenarnyer...
...tp sbb ptg 2, ombak blh thn best kn, dia pn layan sama, sampai taknak balik...
...dah suka pulak dia main ombak tu haaa...


...sebelum nak g pool, keringkan bdn dulu, tak tahu apa motif nak keringkan bdn dulu...
...konon2 rehat laaa jap...=D
...pic gelap, sbb yg menggambil gambar nak cpt n terpaksa ambil gmbar...

...dia bukan apa, dia syik2 nak reply msj sajooo...
...haiiiii, tau la baru bercinta kn, ngeeee...




...on d way nak pg beach, ayah aku sempat buat senama refleksologi(cmno nak eja nih)....
...tp kn, cuba tgk, apahalnyer wat refleksologi pakai selipar...

...pic kat beach, semua kat hp aiman...
...jdnye, aku tak sempat nak amik...


...view hotel selesa kat PD...

...dr beach...


...dr pool nak ke beach...


...sunset...






...heeee, ingat nak snap pic ala2 rambut menggerbang...
...feeling seksi la konon, padahal, serabai smcm jer...
...rambut cmne nak ngerbangnyer, dah basah...


...mamat yg syik ngan hp nyerrrrr...


...on d way balik bilik, ayah aku beli aiskrim...
...lepas berendam, perut mesti lapar kan, apa lg, masing2 nyer perut ngan cr sesuatu...


...atiena ngan aiskrim...
...senyummm jerrrr...



...aku pn dpt aiskrim...
...vanilla...

...nota kaki: hr 2 kan hr jumaat...
...so mlm sume org mesti taksabar nak tgk oiam...
...sama cm ibu aku...
...excited lebihhhhh...


...

No comments: