Kumbang & Bunga

May 11, 2009

- - -inilah jadinya- - -


...sepanjang ptg dudk di rumah ngan adik hr ni...
...kemas umah ape yg patut...
...tinggal berdua jer ngan puyut hr ni, parents aku g kerja, asiela sekolah ptg, aiman, jalan jerr tak ingat penat, balik terus pengsan(tau penat yer bang)...


...pic2 kat bwh ni, time awal mei hr tu...
...lama sudahhhh...
...okey, dah tau kn, kadang2 ptg2 aku ngan adik jer ada kat umah, so ape jd tau????...


...aku nk dating tp kene bwk budak kichik sorg ni laaa...
...ngeeee, cibuk yoooo...
...dia suka jer nk jalan2...

...pas2, suka kacau daun aku ngan bucuk...
...budak ini haaaa, tak daa kasi can org mau dating tau...
...dia la cibuk nk suh abg am dia dukung laa, mintak itu ini,mcm2 laaa...
...heheeee, over pulak...
...bukan la selalu pn bwk dia keluar kn, so layan sajerrrr...



...see, ada hati nak main kereta lumba yg guna token ni...
...kaki pn terkial2 dik oiii...

...dgn kaki yg terkial2, dtg la superhero dtg tlg pinjam kaki...
...kaki dipinjam utk tekan pedal minyak tu...
...superhero mane ni??????...
...ni lah superhero nya...gagaga(super ker??)

...bucuk pn dah bz ngan dia...
...aku keseorangan tauuu...
...time makan2...
...sengih jer dia kn, suka la tue...
...dia mkn crispy mini chicken chop...



...bucuk ngan nasi goreng usa dia...
...sedap gak...


...ni sape mkn???...
...yg ada pic mknan shj, tp takda org nye, itulah yg aku mkn...
...takda sape nak snap pic aku=(...
...aku mkn bihun cantonese...
...sgt tak blh blah bihun dia weyh...
...ada ker guna suun yg org letak dlm soto tu...
...dah la hancur...
...pic tu di ambil lepas aku dah habis mkn, n mcm tu la rupenyer...
...hampa...
...dan juga...
...hampeh...
...last2...
...aku cilok adik aku nyer crispy chicken...



...

No comments: