Kumbang & Bunga

May 26, 2009

- - -layang2- - -

...semalam isnin, letih sgt2...
...isnin kat sini, rasa mcm ahad kat UUM(ahad 1st day kelas ok)...
...rasa malas nak g kelas tu, sama dgn malas nak buat kerja kat umah...
...bila dah tahap kemalasan tu bnyk sgt, akhirnya menjadi penat yg lebih penat dr harilain...
... hehehe, sesi merungut sebentar sajerrrr=)) ...


...urrmmm, ahad lepaskan, aku pergi main layang2 ngan bucuk...
...tp bukan berdua pn...
...ramai tau yg ikut sekali...

...aku bawak atiena, bucuk bwk 3 org adik dia...
...haziq, irfan n danish...
...adiknya putih2, abangnya?????hohoho...

...ni lahh budak2 nyibuk yg ikut...
...dorang berempat duduk kat belakang, mula2 malu...
...atiena mcm melekat kat tepi pintu, betul2 tepi pintu dia duduk...
...sorang ke kiri, lg 3org, semua ke kanan...
...malu kononnn...
...kitorang pergi tempat main layang2 kat kepong...
...awal jugak sampai, pukul5 dah sampai, tp parking still susah nak cari...
...budak2 ni still malu2...
...sampai2 dorg ni melulu jalan ke depan...
...bukan nk tunggu aku ngan bucuk kat belakang...
...terpaksa la bucuk menjerit2 suruh jalan sekali...
(budak2 sekarang, bukan kita bwk dorang, dorang bwk kita)

...sesi main layang2...
...yg menaikkan layang2, aku sorang jer reti tauuu...
...bucuk???, hurrmmm dia tak reti main, tak malu ;p...
...me n bucuk(baru ada turn kitorang nak bergambar tau)...
...layang2 naruto itu, susah gilerrr nak naikkan...

...dah penat main layang2, dah bg aiskrim sorang satu, dorang nak main taman pulak...
...layan jer lahhh...

...danish mcm tension jerr, kaki dia melecet...
...dah penat main taman, main badminton pulak...
...ingatkan dpt la duduk ngan bucuk lama2, alih2 irfan ajak bucuk main badminton...
...very2 d menyibuk itu budak tau...


...daripada aku tgk dorang main badminton, aku ajak danish g tempat exercise...
...pastu, bucuk dtg kat situ, dia over snap picture aku tgh exercise, kuang asam tul...




...am n lieya...
...picture ni mesti ada eh, takkan nak snap pic dorang jer...

...dah 6.30, semua siap2 nak balik...

...kami semua...
...hihihi, cuba tgk, budak2 ni, rapat kan, tak jarak mcm mula2 td...
...snap gambar, semua dah tak jauh2, dah tak malu dah time ni...

...dlm kereta pn, dah blh main2 kat belakang...
...dorang bahasa kan diri dorang awk n sy...
...aku tergelak jer dgr dorang bersembang kat belakang...

...pergi, semua senyap jer, time balik, semua nak bercakap, sampai tak tau nak dgr mana satu...

...on d way balik, kitorang singgah kedai mamak, minum2...


...lain kan dorang sebelum malu2 dan lepas tak tau malu...kakaka...


...ingatkan nak minum jer, tapi bila aku offer sapa nak roti canai???, semua nya nak...
...tau pn lapar...

...lepas makan2 terus balik...


...lepas hantar budak2 ni balik, aku ngan bucuk g mcD n jalan2...
...huhuhu, haruslah ada masa berdua...=D
...

No comments: