Kumbang & Bunga

May 24, 2009

- - -mkn bersama dia- - -

...finally, jumpa jugak lepas seminggu tak jumpa...
...kikiki, godikkk pulak, tak sampai seminggu pn....lima hari jer...
...tp yelaaa, dah kata duduk kat umah, cuti pulak tu...
...selalunya, haruslah dpt lepak dgn dia selalu, ini tak...
...kene tunggu hujung minggu, br dpt jumpa...

...i fetched him at 3pm last friday...
...ohhh sukanyerrrr...rinduuuuuu...
...then kitorang pergi ikea mkn kat sana...


...me n bucuk......
...bulat gileee muka aku...
...takda rahang pipi ker aku ni????...=(

...this is mine...
...10 meetballs...
...tp bukan sepuluh2 ketul tu aku mkn eihhh...

...bucuk mkn ni...
...chicken leg with herbs sauce...
...sauce dia tak sedap lerrr, tp dia mkn licin, habis sume, tinggal tulang ayam jer...

...haaa, yg ni sgt sedap...
...daim cake...
...rasa mcm ada cheese, tp tak sure...
...yg pasti sgt sedap...


...napa aku gelap...

...dia putih pulak...


...aiiii, putih pulak mamat ni...
...







2 comments:

IxoR@ said...

makan berdua di mana tu?

;D

ezzah_puteri said...

makan je korang nie..ahaks~~