Kumbang & Bunga

May 18, 2009

- - -mai pekena cendol- - -

...ada sapa2 org muar tak kat sini?????...
...sapa org muar tu, kamu mesti cuba ini cendol woooo...
...sedap tauuuuu...

...cendol muar(nama gerai dia aku taktau, aku main letak jer muar)...
...gerai dia tepi jalan saja...
...susah nak cari parking, kadang2 kereta berderet park tepi gerai dia jer...


...gerai cendol, selalunya mamak punye yg kaw2 kn...

...kalau nak tau gerai tu katmane, jalan apa aku tak tau laa, tapiii...

....bersebelahan dgn kedai ni...

...berdiri dr majlis perbandaran muar tu, nnt pandang depan...


...cendol biasa, cendol pulut, cendol kacang dgn ABC...

...peminat setia cendol pulut...




...hasilnya...
...tiga2 licin...(terkejut aku tgk budak kecik tu mkn, licinn)...








...

5 comments:

joegrimjow said...

murahnyee
bio betukk

naim said...

pergh sedap gile cendol..xpe t aku kenalkan lak kdai laicikang kat Jitra kedah..harga singgit je pon lagi murah ha2

lieya orange M.I. said...

...joe- dulu lg murah...
...rm1 jer, tp atuk kata, dulu2 cendol 30sen jerr...


...ni naim yg mr naim kan???...
...jitra kedah???, dekat ngan uum dah tu...
...laicikang aku xmkn laaa, xsukeee...

.fatin nabila. said...

fuh, murah cendol kt muar.
jeles.
mcm sedap je mkn cendol dalam mangkuk-berkilat-bak-besi-keling itu kan.

IxoR@ said...

oppsss!!!

pendol culut ada tak?

:D