Kumbang & Bunga

May 26, 2010

- -kepahitan yang umphh- -

salam

kepahitan yang memang umphhh...ada juga pahit yang sedap tau..but not peria...euuwww...lieya taktahulah peria tu pahit ke apa kan..yg pasti tak sukeeee...yang pahit yang lieya suka, ni haaaaa
..kerepek melinjau..

kerepek ni asal daripada indonesia indonesia, iaitu, melinjau ni kalau tak silap lieya asalnya dari pokok melinjau...rasa pahit dia tu...fuhhhh, sedap bila kita krupkrupkrup*makan kerepek*...hihiii...


entry diakhiri dgn lagu Jamie Cullum...syok la dgr dia nyanyi..=)

10 comments:

Lepat Pisang said...

Hm,boleh lepat tumpang makan sekaki?he..he..sodap ker rasanye?lepat suka makan keropok tapi kena ada masin sikit..he..he..

Pocket said...

kopok melinjau yek?
mana nak tinjau tu kalau nak beli?:D

elmo chemo said...

lieya ske eh. kt rumah byk.
tapi tak ske la kerepek ni. phit. hhe

tp kalo time lapar lyn kerepek ni sdp aje.

E.d.Y said...

salam....dah lama tak jengah2 blog ni..maklumlah pergi bercuti...hehe...

kepek ni sedap...makan cecah sambal kicap lagi masyukkk..hehe

dunspeak♥ said...

xleh byg cne kepahitan kerepek ni sbb x penah try..lagipun tak suka pahit...erk... =D

HonEyBuNNy said...

pahit tp sedap eh....ehhehh...nak sikit...ngeh3

fitriah said...

nak cikit..:p

::dAuZsHaNLeY:: said...

pernah makan...
mmg pahit..
memula mmg rase pelek
tapi lame2 ok je...
nenek slalu buat ni dulu2..

Hafiz Ismi said...

keropok pahit? mana bole beli eh? hehe~

Fida Jai OWN said...

oh . sangt suka ni . buat baru tahu nama nya . fy pggil ini 'emping pahit manis' HAHA