Kumbang & Bunga

Jul 31, 2010

- - -alasan busy, masih boleh diterima pakai- - -

salam

dah lama rasanya tinggalkan belog nih...punyalah pemalas lieya ni kan...tapi malas ada sebab yer...huhuuuu.. minggu nih n minggu depan lieya akan busy dengan aktiviti2 kolej dan juga dengan kuiz2 yg ada..so, tak dapat la nak berpok pek pok pek kat sini..belog kawan2 pun, nnt dijenguk sikit2 yer...=)..mmg busy owhhh

oh yer, cerita tentang langkawi, akan menyusul kemudian..tak kisah la orang lain kata cerita dah basi ker, dah luput ker, janji langkawi yg tatap menjadi pujaan hatiku tuh, akan di publish juggak..sebab apa, sebab ini belog i, suka hati i lah kan..hehehe...kenangan yg takkan dilupakan, haruslah dicerita dalam belog lieya nih.

notakaki: mencari mood yg hilang..

2 comments:

HonEyBuNNy said...

yeahhh..alasan bleh di trima...cepat2 la upload...hehe

Hariz said...

xmo malas2 ye :)

teruskan menulis :)

New Entry Prof-Hariz
Nuffnang Pilih Kasih