Kumbang & Bunga

Jul 9, 2010

- - pengakuan berani mati- -

salam

duhai hati, sabar lah yer...sobsobSOB...sedih la nak tinggalkan umah ni...sedih sangat...duduk umah, mmg hati tenang jerrrr...takde nak pikir-pikir ada kerja apa nak submit utk esok-esok..siap lah ni, kuliah dah nak mula, mula lah lect senaraikan assignment yg perlu dibuat nih...duhhhh, jgnlah otak lieya beku sebab dua bulan terperap kat umah....hehehe, salahkan otak pulak kan...

okey lah...ni lah entry terakhir lieya sempena cuti dua bulan duduk di rumah...hampeh jer kan....gambar dan cerita banyak beratus2, tapi tahap kemalasan diri sendiri lebih dari tahap maksimum, so idoklah diceritakan dalam belog kesayangan lieya nih...

tapi kan, ada satu pengakuan yang lieya nak buat...pengakuan berani mati..wakaka eih eih...

lieya sayang sangat dekat budak dalam gambar nih


i do love him
(*_~)


nota kaki:ada siapa2 tau tak siapa budak yang pakai baju merah tu...hehehee

7 comments:

mira the monster said...

gmbr pakwe time kcik ke? hehe

mier@merr said...

aiceh..i lep him tu.....


larixx...~

HEROICzero said...

woaaaahh~ gambo raya ke? keh3x

zeila said...

am time kecik la tu...hahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

i lobe uuuuuu keke :P

Redbloodsnow said...

hehe..mestilahh ehemm ehemmm maa. aharkss :P

E.d.Y said...

mesti pakwe kecik2 dulu..hehe