Kumbang & Bunga

Jul 17, 2010

- -siapa penggemar bakso- -

salam

uit uit...siapa tak tahu baksoooooooo????...lieya confirm, korang tipu..yerlahhh, punya lah ramai warga2 indonesia, dan mmg haruslah kan, kedai2 makanan dari seberang berlambak kat Malaysia tercinthaaa nih...=)..lagipun, cerita indonesia bnyk tampilkan bakso mereka nih...masalahnya sedap ker eik..
-
-
-
-
-
yupppp, mmg sedap, dan mmg lieya suka...sup dia mmg tak sesedap sup utara kedah ni yer...tapi kan, bila letak sos cili, kicap pekat, dan cili api, memang terrbaiklah dari seberang..mula-mula mmg pelik bila mkn sup letak sos bagai kan, tapi bila makan, lagi2 pentul dia..uhhh..sedapnyer...PENTUL tu tau tak aper...tu, meetball tu laaa...

Sunan Darjat
kedai bakso paling sedap kat chow kit

perhhhh, kat sini lah lieya rasa, kedai yg jual bakso paling sedap..mmg beshhh, tapi korang jgn terkezut masuk kedai tu..mmg majority orang indonesia..itupun, time tu, lieya pergi ngan acuyuli..dia mmg jawa asli asal dari surabaya..so, okey la pergi ngan dia, kalau pergi sendiri, tak berani lah pulak..sbb masuk kedai, dorang pandang kita cam orang asing..hehehe, padahal mereka kat negara kita.
yer, cerita bakso tapi gambar tahu..hehee
RM1 sebungkus

kalau nak tahu, orang jawa hantu tahu dan tempe=)

notakaki: tempe sangat lah sedaappppp

10 comments:

IxoR@ said...

saya hantu tauhu & tempe...

tempe bole langsingkan badan... orang cakap....

hehehehehe...

sielaMI said...

salah la =________=,,sunan darajat
perrghhhh ..rase nk mkn bakso pulak =pp

meo188 said...

suke mkn tauhu dan bakso ...huhuhu

btw jom ambil award...
http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/

E.d.Y said...

pasar malam sebelah stesen putra lrt jelatek ada satu best

Ries Lee said...

lagi sedap mee calong..

nabilah_2908 said...

Oh....suka bakso juga...suka dgn meat ball..huhu..beserta sup..sedapnya...if makan panas2..boleh sampai selsema kan..? huhu..

jom ke APA KATA HATI pulak,
CREAM PUFF

miss lolly a.k.a luvfareda said...

saye bukan peminat bakso. teheeee.

intanurulfateha said...

ai bkn jawa tp i suka makan tempe cicah smbal kicap
yummy!

yana said...

bakso ngan tempe mmg sdp... i like it.. i love it.. semua nya gara-gara smbung belajar kat johor 3 tahun...jd skrg da jd peminat tempe...siap bljr lg mcm mana nk masak tempe mcm org johor...hehehe

HonEyBuNNy said...

ila suka sgt2 tempe n bakso....sedapppp....nenek jawa...hehehe...mak ila dk wat tempe sndri..ada yg jd n xjd....heheh..