Kumbang & Bunga

Apr 29, 2009

- - -home mood- - -

...yuhuuuuuuuu...
...aku dah berada di rumah aku sendiri...
...syokkkknyeeeee...


...exam semalam?????...
...okeylaaa, seratus soalan objektif...
...mak aiihhhh, lambat gila aku siap, org lain dah berpusu2 keluar dah...
...tension aku tgk org lain lalu lalang keluar sbb dah habis exam...
...aku rasanyer, lg 40lebis soalan xjawap lg...
...hurrrmmmm, wpun soalan objektof, still ada yg susah tauuu...
...susah sampai nak ikut logik pn takboleh, nak hentam pn xboleh...
...adalah 10 or lebih soalan aku tak dapat nak hentam...
...yg dpt hentam ntah berapa soalan ntah, idakler sempat aku nak kira...
...so, habislaaaa subjek 2 utk sem 2 ni...
...one more paper...

...oh TID...
...ko memeng la sgt mengganggu aku dlm sem2 ni...
...rasa mcm xbelajar ape2 pn tau...huhuhu
...ni balik ni, ingat dpt senang lenang mcm org dah habis exam 2...
...hurrmmm, takde maknenyer...
...aku ttp kene baca tid yg ada 12 bab 2 haaaa...
...ishhhh, bila nak start baca pn ntah laaa...
...sok nak keluar tgk wayang...=)
...sukeeeeeee3...


...

1 comment:

Intan Dynia said...

sr0n0 nye kt umah. nk blik umah gak..