Kumbang & Bunga

Apr 2, 2009

- - -mesyuarat sesajor minggu nie- - -

...hussshhh, mingu ni mmg bz betul laaaa...
...boleh kata tiap2 hari ader meeting, padahal dua projek jer pn...
...hehehe, bz mcm laa jd org besar, padahal ajk sajer yer...
...but, ajk mmg laaaa, kejer rasa mcm kul sajer(kuli)...
...yerlahhh, bukan aper, sorry 2 say, kami bnyk urusan juga yer...
...MT(majlis tertinggi) jgn ingat kamu sajer yg bnyk kejer, n yes, kadang2 bila tgk, xsemua MT yg bnyk kejer, tp hanya bnyk rileks sajorr...
...okey, kalo pengarah, mmg serius mmg bnyk kerja laaa...
...tp bleh x jgn nak push2 kitorang mcm kitorang ni xbuat kerja...
...what the hell laaaa...

...Projek pertama...
...projek ni, pergi ke rumah akhlak perempuan Jitra...
...rasa mcm xsabar2 nak pergi dah...
...utk projek ni, aku jd bendahari...
...okey fine, mmg xbanyak kejer sagt pn...
...tp kadang2 aku terasa mcm s/u(setiausaha) xbuat aper2 pn okey...
...tp xperlah, malas sgt nak berkira lebih2...
...aku mmg ber ia2 nak pergi rumah akhlak ni...
...projek ni, meeting xberapa tension sgt, sbb pengarah mcm tak explain details...
...ini pn xbagus jugak, sbb kadang2 ajk mcm tertanya2...
...tp aku pikir, xperlah, dah itu style dia, kita tengoklah aper jd nnt...
...projek berlansung ahad ni, 5 april(befday someone ni, nak wish ker x ehh??, hehe gedikkk)...

...projek kedua...
...projek selangkah ke IPT...
...kitorang akan pergi ke skolah utk motivasi budak2 form6 ni...
...yg ni mmg aku ngan cikungu bengang tahap melampau...
...kami n lg 2 org jd ajk aktiviti...
...menguruskan ldk nnt dekat sana kat budak2 ni...
...time meeting 2...
...pengarah projek bnyk sgt tanye, mcm tak tau aper2...
...eh, ko sebenarnyer nampak ke tak aper yg kitorang explain ni haa...
...projek ni mcm ada masalah sikit(mcm maner aku tau, aku tau sbb pengarah n d gang, member aku jugak)...
...helooo, kalo kau banyak masalah, cubalah jgn tambah masalah lg kat kitorang...
...bukan kau sorg jer nak terbaik, kitorang pn sama...
...aku ngan ajk aktiviti lain, dah habis terang dah kat dia...
...dia bleh tanyer balik, korang rasa, aper yg dorang dpt lepas buat ni, awak pasti ker ldk ni blh yakinkan dorg nak masuk u??, brape lama ldk ni berlansung, sy xnak kira jam, sy nak kira minit, minit sgt penting utk sy, sy xnk 15minit, sy nak 13minit, sy xnak 5 minit, sy nak 2minit...
...eeeiiiii, time2 dia bg soalan2 mcm ni laaaa yg buat muka semua org hirut birut...
...cara dia ckp, dahla dia mcm xau aper2 lepas kitorang explain mcm nak gila, lg pulak, asyik2 nak potong minit...
...mmg laaa penting kan, tp kalo 2minit dpt ckp aper lah dlm group 2 haaa...
...heeee, xphm laaa kitorang aper yg dia nak...
...harap2 nnt hari projek ni berlangsung, sume berjalan lancar(lambat lg, hehehe)...
...selasa depan, 7april...
...susah laaa ajk aktiviti ni, takuttttttttt...



...nota kaki:aku xblehla jd pengarah projek ni haaa, ajk pn aku dah rasa penat jer...
...huhuuu, sorry la kutuk2 org dlm ni, sajer melepaskan geram...
...aper2 pn, faeizah n kak ida(pengarah projek 1 dan 2) all th best 2 u...


...

1 comment:

panggil aku shEh said...

buat event ke?
budak om uitm ek???