Kumbang & Bunga

Apr 6, 2009

- - -wireless dah gila- - -

...semala, selesai satu projek yg aku join...
...huhuuuu, bz memanjang minggu nie...
...skunk ni, pening nak siapkan assignment pulak...
...geram aku ngan wireless, rasa nak dushhh dushh dushh...
...tp xper, ptg ni ayah aku nak settle kan broadband...
...lega laaa cikit...
...nnt bolehla aku buat assignment dgn gigih...


...ni aku nak update pasal yg aku pergi semalam...
...semalam aku pergi rumah akhlak perempuan jitra...
...sedih sgt2 bila duduk kat sana...
...aku ada laa beberapa pic yg nak ditayang kat cini tp wireless ngokngek...
...so aku pn postpon laaa...
...esk aku nak pergi kolej sultan abdul hamid pulak...
...nnt la aku citer kemudian...
...nak sambung buat kejer ni haaaa...
...babyyeeee...


...

1 comment:

IxoRa said...

Ala dik, intenet akak ni pun selengeee....cam hampeh!

Sabar aje la...