Kumbang & Bunga

Jan 8, 2009

- - -sakit perut- - -

...entah knape hr ni perut aku sakit gilerrrrr...
...aku rasa cm nk buang perut aku 2 dr bdn aku...
...aku x kent*t pn k...
...aku dah try nk membuang, tp hampeh...
...kalo gtau mishungu 2, mesti dia ckp sbb aku xmkn sayur...
...haaaa utk pengetahuan korunk, aku xmkn sayur...
...sebab aper???...
...ntahlaaaa, nk watcamner, dah tekak aku xleh nk telan...
...tp bayam aku mkn tau...
...perut aku mengulas2 jer...
...aku sampai nk pengsan tahan sakit nie...
...nk ngis pn ader, n aku xsudah2 merungut panggil ibu aku...
...aku ni mmg dri dulu sakit, merengek2 sebut ibu aku...
...dah la aku jenis xtahan sakit...
...bak kata ibu aku, cmner la rupa aku nnt nk beranak nnt...
...hahahahaha....aku pegang la tgn laki aku nnt, (sambil bayangkn keadaan i2)=)...
...pegang sampai patah pn xperlahhh, sbb dia punyer anak jgak kn...
...hishhhh...dah termelalut sampai si2 pulak...



...bestnyer dpt borak ngan adik n family aku siang td...


.

No comments: