Kumbang & Bunga

Jan 18, 2009

- - -macam maner nie...- - -

...COCA COLA...
...LOREAL...
...NESTLE...
...McDONALD...
...JOHNSONS N JOHNSONS...


...aku ader bace dekat blogger orglain...
...5 benda di atas ni paling utama barg yg perlu di boikot...
...waaaaaaa.....coca cola 2 aku xheran sgt lah...
...sebab aku xminum air gas2 ni sgt...
...tp loreal????...
...loreal memegang tangga kedua brg yg perlu di boikot...
...aku ni act, pengguna loreal...
...satu botol dah hbis, ader satu lg aku beli tuk wat spare...
...macam maner aku nk wat????...
...perlukah aku buang???...
...bukan syampu jer, conditioner, mosterizor n serum...
...semua ni aku dah lama dah beli...
...tp xhabis2 lg...
...aku malas sikit pakai conditioner...
...mosterizor xknlaaa aku nk guna tiap2 hari...
...2minggu sekali dah laaa...
...serum pulak, wpun botolnyer kecik, tp harganyer xmcm rupa botolnyer...
...mahal gil*oo...2 sebab aku berjimat guna serum...
...nntlahhhh...
...balik aku bincang ngan parents aku...
...mesti ayah aku suh tukar punyer...
...dah lama dah ayah aku suh tukar, tp aku yg degil...=D
...habis kalo dah tym shopping, aku beli shampoo 2 ngan ibu aku...
...ayah aku maner ader...
...hurrmmmm, nestle pulak...
...susu dutch lady aku ader lg...
...xbukak lg since aku masuk sem2 ni...
...cococrunch pn sama lahhhh...
...xberusik lg...
...mcD pulak...
...mmg la xder kat UUM ni...
...tp rabu ni aku balik kl...
...barulah berangan2 nk mkn prosperaty...
...melepas la nampaknyer...
...tp ntahlaaaaa...
...tgk keadaan kat dlm mcD 2 jugaklaaa...
...kalo ader jer org beli, aku pn masuk skali agaknyer...
...hihihihi....aku akn cuber laaaa xbeli...
...tp sampai bila?????...
...entahlaaa kan...
...rasanyer, xsemestinyer kita sokong israel kalo kita beli benda alah ni sume...
...tp betul la jugak ader sesetengah org kata, kita xbleh serang ikut senjata, kita serang ikut ekonomi...
...rasenyer, kita just wat yg terbaik shjalahh...
...bkn boikot jer, derma, doa n sebagainyer...
...utk jonhson2 tu, aku xkisah sgt lah...
...aku n family memang pakai bedak carrie junior...
...wawawa....tetiber jer aku wat en3 pasal ni...
...kesian kn tgk mangsa2 per*ng 2...
...member aku, bella siap takut nk beli newspaper lg...



...dahlaaa.....aku xnk la citer2 lg pasal ni...
...takut gak laaaaa...
...hihihi....lg 3hr aku nk balik kl...
...xsabarnyerrrrrr...




.

No comments: