Kumbang & Bunga

Jan 4, 2009

- - -finance,finance n finance- - -

...2day hr yg tersngatlah penat utk aku...
...mmg gila2 punyer penat lah...
...maybe aku xcukup tido,(tp mmg btul punnn)...
...or maybe juga sbb my 1st day class...
...yelahhh, dah bper lama cuti kn...
...wpun dah nk 2ndweek aku tercampak kat cni, tp ni la 1st day aku ader class d whole day dr pg sampai lah dh nk petg...
...dah la kne jalan jauh2...
...ader bus pn, bkn bleh pg tmpat yg nk aku pg...
...trpaksalah guna kaki, & menggunakn daya yg xseberapa ni nk bwk beban yg amatlah beberapa ni kn...
...penat woooo...


...tapi kaaannnnn.......
...yg wat ak + penat nie, bila pikir pasal WFF2013...
...bg yg xtau, i2 lah kod subjek utk finance management 1...
...aku ingat subject yg mcm ke arah maths + business...
...tp lebih ----> account...
...tidaaaaakkkkkkk...
...aku rasa aku xdpt menerimanyer...
...aku ni tersangatlah teruk sucject account ni...
...aku rasa cm nk tukar corse jer skunk ni...
...ayah, bleh ker akak 2kar corse???...
...(T-T)...
...mcm maner kalo aku xdpt score utk subject nie...
...aaaarrrggghhh...
...mmg g_la la kalo aku xleh score...
...dah la i2 mmg corse aku...
...urrrmmm....ntahlaaa...
...aku pn xtau nk watper...
...aku xdpt nk pikir...

No comments: