Kumbang & Bunga

Jan 9, 2009

- - -friday- - -

...ermmmm, korg sumer tau kn, utk kedah, hr jumaat hr cuti...
...bkn kat kedah jer, kelantan pn sama, n lain2 tempat lg la(katmaner lg eik??)...
...hr ni aku n member lain menghabiskn korean series, Yu Hee d Witch...
...agak lama jugak la nk tunggu citer 2 hbis...
...last2, habis la jugak...
...tp ending dia ader sedikit boring lah...
...biasa2 jer.....kiss pn mcm nk xnk jer, =p...


...sebenarnyer, aku rasa hr ni paling sejarah jgak la utk aku...
...nk tau kenapa???...
...hari ni kn, room8 aku mengemas tempat dia...
...omg, aku tersgtlah terkejut + pelik=biar betul dak ni...
...wrapper yg dia beli thn lepas, br nk tampal skunk ni...
...kalo x, berzaman aku tgk bnda 2 kat bawah katil dia...
...aku tanyer dia naper tetiber rajin, dia jwb boring...
...aku rasa dia dh rasa boring tahap dewa la 2...
...sbb duk cni, mmg slalu la boring...
...mcm buang tebiat pulak aku tgk, heeeheeeee...



...aku xdpt nk snap pic keadaan meja dia b4 this ...
...tp ader la pic dia tgh mengemas...



...ni la wrapper yg dia beli...
...love shape penuh...


...nmpak tgn dia, sesi menampal2...
...still love shape merata2...





...disebabkn aku pn agak boring, aku pn snap la pic aku sendiri...
...bkn ape, act aku nk pic tym rambut aku sepit nmpak mcm sanggul la...
...n ni lah hasilnyer.........


...sgt gelap la ini pic...
...sanggulnyer xnmpak pn...
...nmpak serabut ader lah...



...pic ni terang ckit lah...
...oh tidak, muka aku nmpak sgt2 bulat...
...rambut pn serabut serabai...


...waaaaa.....aku dah xpandai snap pic aku sndri...
...sume pic yg aku snap, sumernyer xdpt memuaskan hati aku...
...sumernyer weird+su*ks...
...ni mesti kes aku dah lama xsnap pic...
...sbb aper???...
...sbb bucuk aku dah xmintak pic aku...
...hp dia xleh nk terima pic...
...line problem, =)... (phm2 sndrilah)
...tersangatlahhhh xpuas hati, huhuuuuu...
...sodeyhnyer...



.

1 comment:

Lady Dyla said...

Bdk tu mmg sengal...
ngah jiwa weng weng ffeling luv ngan ekhzan la tu.. tuit tuit je!! dasar pompuan godixx!!