Kumbang & Bunga

Jan 17, 2009

- - -ntah paper jerrrr- - -

...hissshhhh...
...gerammzzz gila ngan uum ni...
...boleh pulak ader spotcheck kat cni...
...nk kata ader pengawas asrama, idakk lerrr...
...ntahh paper jer...
...tp kn, spotcheck kat cni lg dahsyat woooo...
...siap dapat surat saman lg...
...sebab aper????, sebab photostat buku...
...kalo fotostat buku, kira dah jd lanun...
...lanun mencetak hak cipta terpelihara org lain punyer...
...hahahaha.....elok2 nk budget coz xnk beli buku mahal2 sampai 50-60hinggit, tp padan muka sebab kene bayar saman sampai 100hinggit...
...yg peliknyer.....benda ni org cakap hanye khabar hangin jerrr...
....dorg ckp, pihak uk yg wat spotcheck 2, org menyamar...
...cisss, aper la uum ni...
...tlg la jaga cikit kebajikan + keselamatan student kat cni...
...bukanlah aku nk kutuk U aku sndri, tp ini yg aku rasa laaaa...
...information kat cni, mestu kitowang xdpt nk pasti sure or not...
...harap bleh la ubah ckit utk thn ni n akan datang, (aderker pihak U nk baca blog aku nihh)...


...haaa, untk cik rama2, welcome la berblog2 nih...
...syik2 complain aku xupdate...
...akhirnyer dpt gak aku lepas gian wat entry mlm ni...
...disebabkn ader spotcheck yg ntah aper2 2, aku terpaksa sorok broadband aku(i2 pn xbleh nk bwk kn)...
...tersangatlah unnormal U ni...




.

No comments: