Kumbang & Bunga

Jan 21, 2009

- - -mlm yg bingung- - -

...hurrrmmmmm...
...mlm ni aku rasa nk cekik org jer...
...yerrrr,,,,memang aku nk cekik dia...
...wpun hati ni cuber nk lawan rasa2 cmni, tp xbleh gak la aku rasa...
...aku sgt boncii sama die...
...xkanla aku nk mcm ni selamanyer...
...bile aku bleh buang rasa mcm ni...
...aku rasa bleh, kalo dia dh xder kot...
...hussshhhh, jahatnyer aku ni...
...dia ckp xnk ader kaitan, tp sumenyer tipu...
...menyesal aku happy terlebih2 dulu...
...suka ckp beria2...
...yerrr, die memang suka ckp beria2 n nmpak cm betul jerlah per dia wat...
...tp sumernyer hanyer ckp kosong jer...
...sgt gooodikkkkzzzzzzz...
...wpun kwn jer kn, tp aku rasa dorg dah xpyh kwn...
...sgt pelik dorg ni...
...dorg sgt pelik!!!!!...
...xblehker xpyh kwn dah?????...


...xphm citer kat atas????...
...hihihihi.....aku jelez sebonarnyerrr...
...2jerrrr...
...aku hanyer harap dia pegi jauh3...
...xderlah aku nk dia matiii...
...aku xjahat n kejam mcm 2...
...hate u...
...wpun ko xbaca benda alah ni, tp aku just 2lis utk aku jer...
...bg aku lepaskan aper yg aku rasa...
...(nk nagis nie sebenarnyerrrr)...




...sorry aku sgt jahat mlm ni...
...aku just nk ckp jer...
...untuk aku rasa lebih okey...
...aku nk tido lena mlm ni...
...aku xnk pikir benda ni...
...harap2...



...esk aku balik...
...yessssssssss...
...babyeeeee...
...nite...




.

.

No comments: